Vanwege Hemelvaart is ons kantoor op donderdag 26 mei en vrijdag 27 mei gesloten.

Conversie Optimalisatie

Met Conversie Optimalisatie (ook wel CRO genoemd) zorgen we dat websitebezoekers meer én vaker bij je kopen. We brengen het gedrag van de bezoeker op jouw website of webshop in kaart. Het doel is een bezoeker te laten converteren naar een lead/klant. Onze online marketeers zoeken continue naar kansen en verbeteringen voor een hogere conversie.

< < <

Onze aanpak verder uitgelegd

Conversie Optimalisatie is een continue proces, waarbij we steeds blijven zoeken naar kansen én verbeteringen. We beginnen met een analyse van de website of webshop. Wat valt op? Waar zien we knelpunten? Waar lekt het? Waar stappen websitebezoekers uit? We bekijken welke verbeteringen mogelijk zijn en integreren deze in de website.

Nadat de optimalisaties verwerkt zijn, gaan we testen, meten en finetunen. Een methode die we hier voor gebruiken is bijvoorbeeld AB-testing. Een goede gebruikerservaring nemen we altijd als uitgangspunt. Aan de hand van data meten we de conversie en gaan we door met optimaliseren van jouw website of webshop. Verbeteringen worden doorgevoerd om het uiteindelijke doel te behalen: zorgen dat de websitebezoeker meer én vaker converteert.

Duurzame samenwerking

Conversie Optimalisatie is een doorlopend traject. Daarom gaan we op maandelijkse basis voor je aan de slag, waarbij we werken met vaste contact- en rapportagemomenten. Wij zien jou als onze collega en we vinden onderlinge samenwerking erg belangrijk.

Wij geloven in de juiste mix van online marketing en we kunnen aan verschillende knoppen draaien om jouw conversie te verhogen. Conversie Optimalisatie wordt vaak ingezet in combinatie met:

Bakkie doen?

Bakkie doen?

Samenwerken met LR

Meer uit je marketing budget halen? Gestructureerd werken aan het verbeteren van je conversies? Neem contact met ons op.